Mgr. Hana Ryšlavá, Ph.D.

Mgr. Hana Ryšlavá, Ph.D. QR VCARD
LinePositionDepartmentOffice number
+420 48535 4221Head of DepartmentKatedra sociální práce a speciální pedagogikyP 02009

Publications

  1. H. Ryšlavá, A. Bjorke, Z. Braumová, K. Brzáková Beksová, L. Nádvorníková, Z. Palounková, ACTIVATION OF ADULTS WITH INTELLECTUAL DISABILITIES IN THE UNIVERSITY ENVIRONMENT, Internationl Association of Special Education – 18th Biennal Congerence Proceedings, ISBN: 978-0-9890212-5-8, p. 43-49, 7 pages, 2024
  2. K. Thelenová, J. Jihlavec, H. Ryšlavá, Duševní zdraví v mezinárodní perspektivě, Sociální práce/Sociálna práca, 4 pages, ISSN: 1213-6204, n. 6, [Online], 2024
  3. H. Ryšlavá, Z. Palounková, Possibilities for Supporting a Child with Visual Impairment and Learning Disabilities and Their Families, Current questions of special education. Parental resilience and support in raising children with special needs, 1, ISBN: 978-80-7510-568-4, p. 53-62, 10 pages, [Online], 2023
  4. H. Ryšlavá, Z. Braumová, Projekt Hlava v pohodě jako nástroj primární prevence v oblasti duševního zdraví, Digitální vzdělávání v měnící se společnosti: Nové výzvy, rizika, prevence. Sborník příspěvků z konference ERIS, Hradec Králové: Gaudeamus, ISBN: 978-80-7435-908-8, p. 10-15, 6 pages, 2023
  5. H. Ryšlavá, Dítě se zrakovým postižením jako klient školského poradenského zařízení, Aktuální otázky a možnosti v oblasti intervence u osob se speciálními potřebami. Sborník z Mezinárodní konference pro inkluzi osob se speciálníminvzdělávacími potřebami - ICIPSEN, Hradec Králové, Nakladatelství Univerzity Hradec Králové Gaudeamus, ISBN: 978-80-7435-828-9, p. 230-235, 6 pages, [Online], 2021
  6. Z. Palounková, H. Joklíková, A. Kaiserová, M. Košťáková, K. Lindová, J. Točíková, Asistent pedagoga v inkluzivním vzdělávání, ACC Journal, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 10 pages, ISSN: 1803-9782, 2017
  7. Z. Palounková, H. Joklíková, A. Kaiserová, M. Košťáková, K. Lindová, J. Točíková, Asistent pedagoga v inkluzivním vzdělávání, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 1, ISBN: 978-80-7494-386-7, 64 pages, 2017
  8. Z. Palounková, H. Joklíková, Pojetí role asistenta pedagoga v běžném a alternativním školství, Perspektivy společného vzdělávání. V. olomoucké speciálněpedagogické dny., Olomouc, Univerzita Palackého v Olomouci, 1, ISBN: 978-80-244-5430-6, p. 75-78, 4 pages, 2017
  9. Z. Palounková, H. Joklíková, A. Kaiserová, M. Košťáková, K. Lindová, J. Točíková, Pojetí role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání, Sapere Aude 2017. Působnost pedagogiky a psychologie. Roč. VII, Hradec Králové, Magnanimitas, 1, ISBN: 978-80-87952-19-1, p. 215-225, 11 pages, 2017
  10. L. Nádvorníková, H. Joklíková, The Education of People with Disabiliies in the Context of Labor Market Success, Ad Alta: Journal of Interdisciplinary Research, Magnanimitas, p. 66-71, 6 pages, ISSN: 1804-7890, 2016
  11. L. Nádvorníková, H. Joklíková, VYUŽÍVÁNÍ NÁSTROJŮ A OPATŘENÍ PODPORUJÍCÍCH ZAMĚSTNÁVÁNÍ OSOB SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM, Sborník příspěvků z 11. mezinárodní vědecké konference “Veřejná správa 2016”, Pardubice, Univerzita Pardubice, p. 88-96, 9 pages, 2016
  12. L. Nádvorníková, H. Joklíková, Vzdělávání osob se zdravotním postižením v kontextu uplatnění na trhu práce, Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí Sapere Aude 2016 (Nové výzvy pedagogiky a psychologie)., Hradec Králové, ISBN: 978-80-87952-14-6, p. 60-70, 11 pages, 2016
  13. H. Joklíková, VZDĚLÁVÁNÍ OSOB SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM V KONTEXTU UPLATNĚNÍ NA TRHU PRÁCE, Sapere Aude 2016 (Nové výzvy pedagogiky a psychologie), Hradec Králové, Magnanimitas, ISBN: 978-80-87952-14-6, p. 60-70, 11 pages, 2016