kontakt.tul.cz

Ing. ING.PAED.IGIP Světlana Myslivcová, Ph.D.

Ing. ING.PAED.IGIP Světlana Myslivcová, Ph.D. QR VCARD
LinePositionDepartmentOffice number
+420 48535 2359EmployeeDepartment of Marketing and TradeH06039

Publications

  1. S. Myslivcová, O. Ungerman, J. Dědková, The current perception of personnel marketing, Scientific Papers of University of Pardubice, Pardubice, University of Pardubice, p. 161-173, 13 pages, ISSN: 1211-555X, n. 1, [Online], 2020
  2. S. Myslivcová, K. Maršíková, How to Recruit Employees: Application of Selected Personnel Marketing Tools in Regions of the Czech Republic And Germany, Trendy v podnikání, Plzeň, University of West Bohemia, p. 64-74, 11 pages, ISSN: 1805-0603, n. 4, [Online], 2019
  3. S. Myslivcová, Innovative Human Resource Management, Entrenova 2018 : ENTerprise REsearch InNOVAtion Conference, SPLIT, p. 212-218, 7 pages, [Online], 2019
  4. S. Myslivcová, Innovative Human Resource Management, Entrenova 2018 : ENTerprise REsearch InNOVAtion Conference, Split, p. 212-218, 7 pages, [Online], 2019
  5. S. Myslivcová, Personální marketing v řízení lidských zdrojů, Brno, Masarykova univerzita, ISBN: 978-80-210-9356-0, 215 pages, [Online], 2019
  6. S. Myslivcová, J. Dědková, O. Ungerman, The Current Perception of Personnel Marketing, Scientific Papers of the University of Pardubice, Series D: Faculty of Economics and Administration, Pardubice, University of Pardubice, 1, p. 161-173, 13 pages, ISSN: 1211-555X, n. 45, [Online], 2019
  7. O. Ungerman, S. Myslivcová, Current Use of Personnel Marketing in Czech Companies, AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, HRADEC KRÁLOVE, MAGNANIMITAS, 1, p. 232-239, 8 pages, ISSN: 1804-7890, n. 1, [Online], 2018
  8. S. Myslivcová, Determining Factors for Internal Personnel Marketing, IDIMT 2018: Strategic Modeling in Management, Economy and Society - 26th Interdisciplinary Information Management Talks, Linz, Trauner Verlag, ISBN: 978-3-99062-339-8, p. 455-461, 8 pages, 2018
  9. K. Maršíková, P. Švermová, S. Myslivcová, V. Macháčková, Personální marketing a budování značky zaměstnavatele, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 1, ISBN: 978-80-7494-382-9, 208 pages, 2017
  10. S. Myslivcová, K. Maršíková, Personnel Marketing as a Means of Recruiting Qualified Employees, Opportunities and Threats to Current Business Management in Cross-border Comparison 2017, Chemnitz, Verlag der GUC, ISBN: 978-3-86367-051-1, p. 101-108, 8 pages, 2017
  11. K. Maršíková, S. Myslivcová, HR Marketing – Atributes of Employee Retention, Acta Academica Karviniensia, Karviná, Slezká univerzita v Opavě, 1, p. 20-40, 21 pages, ISSN: 1212-415X, n. 2, 2016
  12. O. Ungerman, S. Myslivcová, Options of evaluation of identification questions in marketing research, International Conference on Advances in Information Processing and Communication Technology - IPCT 2016, Roma, Institute of Research Engineers and Doctors, ISBN: 978-1-63248-099-6, p. 71-75, 5 pages, [Online], 2016
  13. S. Myslivcová, PERSONNEL MARKETING AT COMPANIES IN THE LIBEREC REGION, Hradec Economic Days (Double-blind peer reviewed proceedings of the international scientific conference Hradec Economic Days 2016), Hradec Králové, University of Hradec Králové, p. 691-696, 6 pages, ISSN: 2464-6067, [Online], 2016
  14. S. Myslivcová, O. Ungerman, Personnel Marketing in the Czech Economy: Past And Present, ACC Journal, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 2, p. 28-44, 17 pages, ISSN: 1803-9782, n. 2, 2016
  15. S. Myslivcová, K. Maršíková, Perspectives of University Graduates in a Labour Market of the Euroregion Nisa, Region v rozvoji společnosti 2016 - Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference, Brno, Mendelova univerzita v Brně, ISBN: 978-80-7509-459-9, p. 691-696, 6 pages, [Online], 2016
  16. S. Myslivcová, Personální marketing v prostředí terciárního vzdělávání, Hradecké ekonomické dny 2015, Hradec Králové, Gaudeamus, 1, ISBN: 978-80-7435-547-9, p. 297-303, 7 pages, 2015
  17. S. Myslivcová, Personnel Marketing in Corporate Practice, Opportunities and Threats to Current Business Management in Cross-border Comparison, Dresden, Sächsisches Druck und Verlagshaus AG, 1, ISBN: 978-3-86367-038-2, p. 79-86, 8 pages, 2015
  18. K. Maršíková, S. Myslivcová, Personnel Marketing in Czech Businesses, ACC Journal, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 1, p. 13-24, 12 pages, ISSN: 1803-9782, n. 2, [Online], 2015
  19. S. Myslivcová, Employability of University Graduates in the Czech Republic, The 11th International Conference on Intellectual Capital Knowledge Management and Organisational Learning, Reading, Academic Conferences and Publishing International Limited, 1, ISBN: 978-1-910309-73-5, p. 508-518, 11 pages, ISSN: 2048-9811, 2014
  20. O. Ungerman, S. Myslivcová, Model of Communication Usable for Small and Medium-sized Companies for the Consumer Communication in Social Media, E+M Ekonomie a management, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 1, p. 167-184, 18 pages, ISSN: 1212-3609, n. 1, 2014
  21. O. Ungerman, S. Myslivcová, Identification of Factors Which Influence Satisfaction with Corporate Communication Delivered through Social Media, International Conference on Management, Leadership and Governance, Bangkok, Bangkok University, 1, ISBN: 978-1-909507-00-5, p. 400;407, ISSN: 2049-6818, 2013
  22. S. Myslivcová, J. Marková, Implementation of Crm in the Industrial Markets in the Czech Republic (liberec), European Conference on Management, Leadership and Governance, Klagenfurt, Alpen-Adria Universität Klagenfurt and Univerity of Maribor, 1, ISBN: 978-1-909507-88-3, p. 412;422, ISSN: 2048-903X, 2013
  23. I. Honzáková, S. Myslivcová, O. Ungerman, Market Analysis for Language Services in the Czech Republic, Proceedings of the 11th International Conference Liberec Economic Forum 2013, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 1, ISBN: 978-80-7372-953-0, p. 212;221, 2013
  24. I. Honzáková, J. Marková, S. Myslivcová, O. Ungerman, Využitelnost uchovaných dat v CRM systému na průmyslových trzích v Libereckém kraji, Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky ´13, Žilina, Žilinská univerzita v Žiline, 1, p. 405;412, ISSN: 1336-5878, 2013
  25. S. Myslivcová, J. Marková, Využití CRM (Customer Relationship Management) na B2B trzích, Knowledge Management News, Bratislava, Ekonomická univerzita v Bratislave, 1, p. 1-5, 5 pages, ISSN: 1338-7553, n. 1, 2013
  26. O. Ungerman, S. Myslivcová, Identification of variables that influence satisfaction with communication of companies via social media, ACC Journal, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 1, p. 196;202, ISSN: 1803-9782, n. 2, 2012
  27. I. Honzáková, S. Myslivcová, O. Ungerman, Trendy marketingové komunikace uskutečňované prostřednictvím facebooku, Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky, Žilina, Žilinská univerzita v Žiline, 1, p. 263;271, ISSN: 1336-5878, 2012
  28. S. Myslivcová, I. Honzáková, J. Dědková, Consumer behavior in the Czech - German part of the Euroregion Neisse-Nisa-Nysa, ACC Journal, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 1, p. 37;45, ISSN: 1803-9782, n. 3, 2011
  29. J. Dědková, S. Myslivcová, I. Honzáková, CRM in Theory and in Praktice, New trends of business management in theory and practice in crossborder comparison, Chemnitz, Verlag der Gesellschaft für Unternehmensrechnung und Controlling m.b.H, 1, ISBN: 978-3-86367-007-8, p. 27;35, 2011
  30. I. Honzáková, S. Myslivcová, J. Dědková, Nákupní chování zákazníků mobilních telefonátů, Obchod a finance, Praha, Česká zemědělská univerzita v Praze, 1, ISBN: 978-80-213-2235-6, p. 22;30, 2011
  31. J. Dědková, I. Honzáková, S. Myslivcová, P. Branda, K. Kahl, Analýza nákupního chování v česko-německé části Euroregionu Neisse-Nisa-Nysa, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 1, ISBN: 9788073725938, 2010
  32. S. Myslivcová, Markertingová komunikace v období ekonomické krize, Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dósledky´10, Žilina, Žilinská univerzita v Žiline, 1, p. 362;367, ISSN: 1336-5878, 2010
  33. S. Myslivcová, I. Honzáková, Sustainable Tourist Industry as a Long-Term Prosperity in the Development of a Territory, Liberec Economic Forum, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 1, ISBN: 9788073725235, p. 126;134, 2009
  34. S. Myslivcová, I. Honzáková, Terciální trh v kontextu globalizace, Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky, Žilina, Žilinská univerzita v Žiline, 1, p. 336;340, ISSN: 1336-5878, 2009