Ing. Světlana Myslivcová, Ph.D., Ing.Paed.IGIP
Line | Position | Department | Office number |
+420 48535 2359 | Employee | Department of Marketing and Trade | H 06039 |
Publications
- S. Myslivcová, Personnel Marketing Strategy: a Source of Competitive Advantage in the Labour Market, časopis Trendy v podnikání, Plzeň, ZČU v Plzni, p. 27-38, 12 pages, ISSN: 2788-0079, n. 2, [Online], 2023
- J. Chaloupek, S. Myslivcová, O. Ludín, F. Sanetrník, K. Gergelitsová, Noční spodní prádlo pro děti trpící únikem moči, 2022
- J. Chaloupek, K. Gergelitsová, S. Myslivcová, O. Ludín, F. Sanetrník, Textilní kompozit pro výrobu osobních hygienických pomůcek, zejména osobních hygienických pomůcek pro záchyt moči, 2022
- S. Myslivcová, K. Maršíková, J. Demel, Employability of University Graduates: The Influence of Covid-19 Pandemic, 15th International Conference on Liberec Economic Forum, Liberec, Technická univerzita v Liberci, ISBN: 978-80-7494-482-6, p. 405-413, 8 pages, n. 15, 2021
- S. Myslivcová, K. Pšeničková, Internal Personnel Marketing: a Means of Attracting And Stabilizing Expatriates in an International Company, Trendy v podnikání, Plzeň, Vydavatelství ZČU v Plzni, p. 3-13, 10 pages, ISSN: 1805-0603, n. 2, [Online], 2021
- S. Myslivcová, O. Ungerman, J. Dědková, The current perception of personnel marketing, Scientific Papers of the University of Pardubice, Series D: Faculty of Economics and Administration, Pardubice, University of Pardubice, p. 161-173, 13 pages, ISSN: 1211-555X, n. 45, [Online], 2020
- S. Myslivcová, K. Maršíková, How to Recruit Employees: Application of Selected Personnel Marketing Tools in Regions of the Czech Republic And Germany, Trendy v podnikání, Plzeň, University of West Bohemia, p. 64-74, 11 pages, ISSN: 1805-0603, n. 4, [Online], 2019
- S. Myslivcová, Innovative Human Resource Management, Entrenova 2018 : ENTerprise REsearch InNOVAtion Conference, SPLIT, p. 212-218, 7 pages, [Online], 2019
- S. Myslivcová, Innovative Human Resource Management, Entrenova 2018 : ENTerprise REsearch InNOVAtion Conference, Split, p. 212-218, 7 pages, [Online], 2019
- S. Myslivcová, Personální marketing v řízení lidských zdrojů, Brno, Masarykova univerzita, ISBN: 978-80-210-9356-0, 215 pages, [Online], 2019
- S. Myslivcová, J. Dědková, O. Ungerman, The Current Perception of Personnel Marketing, Scientific Papers of the University of Pardubice, Series D: Faculty of Economics and Administration, Pardubice, University of Pardubice, 1, p. 161-173, 13 pages, ISSN: 1211-555X, n. 45, [Online], 2019
- O. Ungerman, S. Myslivcová, Current Use of Personnel Marketing in Czech Companies, Ad Alta: Journal of Interdisciplinary Research, HRADEC KRÁLOVE, MAGNANIMITAS, 1, p. 232-239, 8 pages, ISSN: 1804-7890, n. 1, [Online], 2018
- S. Myslivcová, Determining Factors for Internal Personnel Marketing, IDIMT 2018: Strategic Modeling in Management, Economy and Society - 26th Interdisciplinary Information Management Talks, Linz, Trauner Verlag, ISBN: 978-3-99062-339-8, p. 455-461, 8 pages, 2018
- K. Maršíková, P. Švermová, S. Myslivcová, V. Macháčková, Personální marketing a budování značky zaměstnavatele, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 1, ISBN: 978-80-7494-382-9, 208 pages, 2017
- S. Myslivcová, K. Maršíková, Personnel Marketing as a Means of Recruiting Qualified Employees, Opportunities and Threats to Current Business Management in Cross-border Comparison 2017, Chemnitz, Verlag der GUC, ISBN: 978-3-86367-051-1, p. 101-108, 8 pages, 2017
- K. Maršíková, S. Myslivcová, HR Marketing – Atributes of Employee Retention, Acta Academica Karviniensia, Karviná, Slezká univerzita v Opavě, 1, p. 20-40, 21 pages, ISSN: 1212-415X, n. 2, 2016
- O. Ungerman, S. Myslivcová, Options of evaluation of identification questions in marketing research, International Conference on Advances in Information Processing and Communication Technology - IPCT 2016, Roma, Institute of Research Engineers and Doctors, ISBN: 978-1-63248-099-6, p. 71-75, 5 pages, [Online], 2016
- S. Myslivcová, PERSONNEL MARKETING AT COMPANIES IN THE LIBEREC REGION, Hradec Economic Days (Double-blind peer reviewed proceedings of the international scientific conference Hradec Economic Days 2016), Hradec Králové, University of Hradec Králové, p. 691-696, 6 pages, ISSN: 2464-6067, [Online], 2016
- S. Myslivcová, O. Ungerman, Personnel Marketing in the Czech Economy: Past And Present, ACC Journal, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 2, p. 28-44, 17 pages, ISSN: 1803-9782, n. 2, 2016
- S. Myslivcová, K. Maršíková, Perspectives of University Graduates in a Labour Market of the Euroregion Nisa, Region v rozvoji společnosti 2016 - Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference, Brno, Mendelova univerzita v Brně, ISBN: 978-80-7509-459-9, p. 691-696, 6 pages, [Online], 2016
- S. Myslivcová, Personální marketing v prostředí terciárního vzdělávání, Hradecké ekonomické dny 2015, Hradec Králové, Gaudeamus, 1, ISBN: 978-80-7435-547-9, p. 297-303, 7 pages, 2015
- S. Myslivcová, Personnel Marketing in Corporate Practice, Opportunities and Threats to Current Business Management in Cross-border Comparison, Dresden, Sächsisches Druck und Verlagshaus AG, 1, ISBN: 978-3-86367-038-2, p. 79-86, 8 pages, 2015
- K. Maršíková, S. Myslivcová, Personnel Marketing in Czech Businesses, ACC Journal, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 1, p. 13-24, 12 pages, ISSN: 1803-9782, n. 2, [Online], 2015
- S. Myslivcová, Employability of University Graduates in the Czech Republic, The 11th International Conference on Intellectual Capital Knowledge Management and Organisational Learning, Reading, Česká republika, Správa úložišť radioaktivních odpadů, 1, ISBN: 978-1-910309-73-5, p. 508-518, 11 pages, ISSN: 2048-9811, 2014
- O. Ungerman, S. Myslivcová, Model of Communication Usable for Small and Medium-sized Companies for the Consumer Communication in Social Media, E+M Ekonomie a Management, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 1, p. 167-184, 18 pages, ISSN: 1212-3609, n. 1, 2014
- O. Ungerman, S. Myslivcová, Identification of Factors Which Influence Satisfaction with Corporate Communication Delivered through Social Media, International Conference on Management, Leadership and Governance, Bangkok, Bangkok University, 1, ISBN: 978-1-909507-00-5, p. 400;407, ISSN: 2049-6818, 2013
- S. Myslivcová, J. Marková, Implementation of Crm in the Industrial Markets in the Czech Republic (liberec), European Conference on Management, Leadership and Governance, Klagenfurt, Alpen-Adria Universität Klagenfurt and Univerity of Maribor, 1, ISBN: 978-1-909507-88-3, p. 412;422, ISSN: 2048-903X, 2013
- I. Honzáková, S. Myslivcová, O. Ungerman, Market Analysis for Language Services in the Czech Republic, Proceedings of the 11th International Conference Liberec Economic Forum 2013, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 1, ISBN: 978-80-7372-953-0, p. 212;221, 2013
- I. Honzáková, J. Marková, S. Myslivcová, O. Ungerman, Využitelnost uchovaných dat v CRM systému na průmyslových trzích v Libereckém kraji, 2013
- S. Myslivcová, J. Marková, Využití CRM (Customer Relationship Management) na B2B trzích, 2013
- O. Ungerman, S. Myslivcová, Identification of variables that influence satisfaction with communication of companies via social media, ACC Journal, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 1, p. 196;202, ISSN: 1803-9782, n. 2, 2012
- I. Honzáková, S. Myslivcová, O. Ungerman, Trendy marketingové komunikace uskutečňované prostřednictvím facebooku, 2012
- S. Myslivcová, I. Honzáková, J. Dědková, Consumer behavior in the Czech - German part of the Euroregion Neisse-Nisa-Nysa, ACC Journal, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 1, p. 37;45, ISSN: 1803-9782, n. 3, 2011
- J. Dědková, S. Myslivcová, I. Honzáková, CRM in Theory and in Praktice, New trends of business management in theory and practice in crossborder comparison, Chemnitz, Verlag der Gesellschaft für Unternehmensrechnung und Controlling m.b.H, 1, ISBN: 978-3-86367-007-8, p. 27;35, 2011
- I. Honzáková, S. Myslivcová, J. Dědková, Nákupní chování zákazníků mobilních telefonátů, 2011
- J. Dědková, I. Honzáková, S. Myslivcová, P. Branda, K. Kahl, Analýza nákupního chování v česko-německé části Euroregionu Neisse-Nisa-Nysa, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 1, ISBN: 9788073725938, 2010
- S. Myslivcová, Markertingová komunikace v období ekonomické krize, 2010
- S. Myslivcová, I. Honzáková, Terciální trh v kontextu globalizace, 2009