kontakt.tul.cz

Ing. Jitka Burešová, Ph.D.

Ing. Jitka Burešová, Ph.D. QR VCARD
LinePositionDepartmentOffice number
+420 48535 2324EmployeeDepartment of Marketing and TradeH06040

Publications

  1. J. Burešová, Budování loajality zákazníků ke značkám oblečení na Facebooku, Brno, Masaryk University Press, 1, ISBN: 978-80-210-9123-8, 220 pages, [Online], 2019
  2. J. Burešová, Analýza internetových komunikačních nástrojů ubytovacích kapacit v České republice, Acta Academica Karviniensia, Karviná, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 1, p. 50-61, 12 pages, ISSN: 1212-415X, n. 3, [Online], 2018
  3. J. Burešová, Customers of Common Fashion Brands in the Czech Republic: Innovators and Opinion Leaders, Scientific Papers of the University of Pardubice, Series D: Faculty of Economics and Administration, Pardubice, Univerzita Pardubice, 1, p. 165-176, 12 pages, ISSN: 1211-555X, n. 42, [Online], 2018
  4. J. Burešová, Exploring Customer Loyalty to Fashion Brands on Facebook Fan Pages, E M Ekonomie a Management, Liberec, Technical University of Liberec, 1, p. 206-223, 18 pages, ISSN: 1212-3609, n. 1, [Online], 2018
  5. J. Burešová, Facebook jako komunikační nástroj k budování loajality zákazníka, Marketing a komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 1, p. 16-18, 3 pages, ISSN: 1211-5622, n. 1, [Online], 2018
  6. J. Burešová, Attributes that define the category of consumer fashion brand from customer`s point of view, Ad Alta: Journal of Interdisciplinary Research, Hradec Králové, MAGNANIMITAS, 1, p. 125-132, 8 pages, ISSN: 1804-7890, n. 1, [Online], 2017
  7. R. Vavrek, J. Burešová, Brand and its Impact in Analysis of Customer Decision-making Process using TOPSIS technique, International Journal of Applied Mathematics and Statistics, Roorkee, CESER Publications, 1, p. 1-18, 18 pages, ISSN: 0973-1377, n. 2, [Online], 2017
  8. J. Burešová, Ľ. Cinkánová, The Economic Benefit of Fans of Luxury Fashion Brand Pages on Facebook, Proceedings of the 30th International Business Information Management Association Conference, Madrid, International Business Information Management Association, 1, ISBN: 978-0-9860419-9-0, p. 394-404, 11 pages, [Online], 2017
  9. J. Burešová, R. Vavrek, Využití metody vícekriteriálního rozhodování v rozhodovacím procesu zákazníka, Trendy v podnikání, Plzeň, Západočeská univerzita v Plzni, 1, p. 68-75, 8 pages, ISSN: 1805-0603, n. 1, [Online], 2017
  10. J. Burešová, Determining the Categories of Fashion by Price and Quality from a Consumer Point of View, Ad Alta: Journal of Interdisciplinary Research, Hradec Králové, MAGNANIMITAS, 1, p. 70-77, 8 pages, ISSN: 1804-7890, n. 2, [Online], 2016
  11. J. Burešová, Nástroje zpětné vazby a jejich používanost ubytovacími kapacitami v České republice, Acta Academica Karviniensia, Opava, Slezská univerzita v Opavě, 1, p. 83-94, 12 pages, ISSN: 1212-415X, n. 1, [Online], 2016
  12. J. Burešová, J. Simová, J. Vávrová, Online communication about accommodation facilities during the collection of customer feedback, Ekonomika a management, Praha, Vysoká škola ekonomická v Praze, 1, 15 pages, ISSN: 1802-8934, n. 3, [Online], 2016
  13. J. Burešová, Why people use facebook: Analysis of factors influencing users in the Czech Republic, Proceedings of the 28th International Business Information Management Association Conference - Vision 2020: Innovation Management, Development Sustainability, and Competitive Economic Growth, Seville, Spain, International Business Information Management Association (IBIMA), 1, ISBN: 978-0-9860419-8-3, p. 470-481, 12 pages, 2016
  14. J. Burešová, Ľ. Cinkánová, Analýza atributů luxusních módních značek v České republice, rozdíl mezi luxusní a prémiovou značkou, Sborník příspěvků z mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky, Hradec Králové, Magnanimitas, 1, ISBN: 978-80-87952-12-2, p. 324-333, 10 pages, 2015
  15. J. Burešová, Facebook as a Tool of Technological and Non-Technological Marketing Innovation and Their practical Application on the Czech Market of Branded Goods, Sborník konference: Interdisciplinární mezinárodní věděcká konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE 2015, Hradec Králové, Magnanimitas, 5, ISBN: 978-80-87952-10-8, p. neuvedeno, 10 pages, 2015
  16. J. Němečková, J. Burešová, T. Semerádová, The Level of Implementation and the Effectiveness of Use of Internet Communication Tools in the Marketing Area by Accommodation Facilities in the North Bohemia Region, Advances in Informatics, Information Management and Administration, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 1, ISBN: 978-80-7494-144-3, p. 276-297, 22 pages, 2014
  17. T. Semerádová, J. Němečková, J. Burešová, The use of online tools during the communication process with customer in the lodging industry: The case of Czech facilities in the North Bohemian region, Proceedings of the LCBR European Marketing Conference 2014, München, Lupcon Center for Business Research, 1, p. 22-30, 9 pages, ISSN: 2190-7935, 2014
  18. J. Němečková, J. Burešová, T. Semerádová, Úroveň implementace a efektivnosti využívání internetových komunikačních nástrojů v oblasti marketingu ubytovacími zařízeními v severočeském kraji, Sborník příspěvků 14. mezinárodní konference IMEA 2014, Liberec, Technická univerzita v Liberci - 2014, 1, ISBN: 978-80-7494-106-1, p. 62-69, 8 pages, 2014