Mgr. Miroslav Slowik, Ph.D.
Line | Position | Department | Office number |
+420 48535 4287 | Employee | Department of Romance Languages |
Publications
- M. Slowik, Dílna mluveného slova - Kalendárium. Metodický popis kompetenčního vzdělávání žáků ZŠ a SŠ se zaměřením na digitální kompetenci., 2023
- M. Slowik, Dílna mluveného slova 2. Národní zvukový archiv. Metodická lekce pro učitele češtiny a cizích jazyků zaměřená na digitální kompetence., 2023
- M. Slowik, M. Brzá, M. Brzóska, MODELOVÝ ŠKOLNÍ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM INTEGROVANÉHO VÝCHOVNĚ-VZDĚLÁVACÍHO PŘEDMĚTU “MAPA” ZAMĚŘENÉHO NA KOMPETENČNÍ ROZVOJ ŽÁKŮ DLE STRATEGIE 2030 (strukturní popis), [Online], 2022
- M. Slowik, M. Brzá, E. Horký, P. Adamczyk, MODELOVÝ ŠKOLNÍ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM INTEGROVANÉHO VÝCHOVNĚ-VZDĚLÁVACÍHO PŘEDMĚTU “TEXTOVÝ EDITOR” ZAMĚŘENÉHO NA KOMPETENČNÍ ROZVOJ ŽÁKŮ DLE STRATEGIE 2030 (strukturní popis), [Online], 2022
- M. Slowik, M. Kučera, „Textový editor” - mezioborový dovednostní předmět vzešlý z Didaktického inkubátoru v konkrétním provozu školy: první a druhá fáze inkubace, Řízení školy, 3 pages, ISSN: 1214-8679, n. 3, [Online], 2022
- M. Slowik, Didaktická dílna - příprava učitelských adeptů, Řízení školy, 2 pages, ISSN: 1214-8679, n. 9, [Online], 2021
- M. Slowik, Zdvořilý řečový habitus jako sociokulturní regulativ vztahové sítě IV. Sociální zoom, jeho předpoklady a evoluce, Lidé města, p. 41-88, 47 pages, ISSN: 1212-8112, n. 1, [Online], 2019
- M. Slowik, Zdvořilý řečový habitus jako sociokulturní regulativ vztahové sítě II. – Definice komunikačně-bezpečnostního axiomu, Lidé města, p. 23-62, 39 pages, ISSN: 1212-8112, n. 1, [Online], 2018
- M. Slowik, Zdvořilý řečový habitus jako sociokulturní regulativ vztahové sítě III. Vnitřní pořádek řečové hry, Lidé města, p. 411-467, 56 pages, ISSN: 1212-8112, n. 3, [Online], 2018
- M. Slowik, Zdvořilý řečový habitus jako sociokulturní regulativ vztahové sítě. Hledání antropolingvistické definice řečové zdvořilosti a jejího funkčního rozpětí, Lidé města, Praha, p. 355-371, 16 pages, ISSN: 1212-8112, n. 3, [Online], 2017