Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.

Ing. Zuzana Švandová, Ph.D. QR VCARD
LinePositionDepartmentOffice number
+420 48535 2362EmployeeDepartment of Marketing and TradeH 06013

Publications

  1. Z. Švandová, Marketingová komunikace, známost a image fakulty, Ekonomika management inovace, Olomouc, Moravská vysoká škola Olomouc, 1, p. 29-37, 9 pages, ISSN: 1804-1299, n. 1, [Online], 2018
  2. Z. Švandová, V. Mašínová, Communication as a Factor Defining Satisfaction and Loyalty of the Online Shopping, Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014, Hradec Králové, MAGNANIMITAS, 5, ISBN: 978-80-87952-07-8, p. 582-587, 6 pages, 2014
  3. V. Mašínová, Z. Švandová, Factors Defining Satisfaction and Loyalty of the Online Shopping Customers Within E-commerce and Cyber Entrepreneurship, Proceedings of the 9th European Conference on Innovation and Entrepreneurship ECIE 2014, Academic Conferences and Publishing International Limited, 1, ISBN: 978-1-910309-45-2, p. 539-546, 8 pages, ISSN: 2049-1069, 2014
  4. Z. Švandová, Research of University Image, 2013
  5. Z. Švandová, Nové trendy v marketingové komunikaci terciárního vzdělávání, 2010
  6. Z. Švandová, Jednotný vizuální styl v terciárním vzdělávání jako nástroj konkurenceschopnosti, 2009
  7. Z. Švandová, Vlivy na rozhodování potenciálních studentů při výběru vysoké školy, 2009