doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.

Line | Position | Department | Office number |
+420 48535 2412 | Employee | Department of Marketing and Trade | H06038 |
Publications
- J. Simová, Ľ. Cinkánová, Attributes Contributing to Perceived Customer Value in the Czech Clothing On-line Shopping, E M Ekonomie a Management, Technical University of Liberec, p. 195-206, 12 pages, ISSN: 1212-3609, n. 3, [Online], 2016
- J. Burešová, J. Simová, J. Vávrová, Online communication about accommodation facilities during the collection of customer feedback, Ekonomika a management, Praha, Vysoká škola ekonomická v Praze, 1, 15 pages, ISSN: 1802-8934, n. 3, [Online], 2016
- J. Simová, Ethical Code as a Tool for Developing Respect for Moral Values, ACC Journal, Liberec, 1, p. 32-39, 8 pages, ISSN: 1803-9782, n. 2, 2015
- J. Simová, Factors of Market Environment Affecting Retailing in the Period of Economic Crisis as Perceived by Clothing Retailers, Liberec Economic Forum 2015, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 1, ISBN: 978-80-7494-225-9, p. 122-131, 10 pages, 2015
- J. Simová, Impact of Competition on Retailing in the Period of Economic Crisis as Perceived by the Czech Clothing Retailers, Proceedings of the 7th International Scientific Conference Finance and Performance of Firms in Science, Education and Practise, Zlín, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 1, ISBN: 978-80-7454-482-8, p. 1296-1310, 15 pages, 2015
- J. Simová, Customers´online Shopping Attitudes in Relation to Their Online Shopping Experience, Liberec Economic Forum 2013, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 1, ISBN: 978-80-7372-953-0, p. 495-503, 9 pages, 2013
- J. Simová, Customers Attitudes Towards Online Shopping, ACC Journal, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 3, p. 162-170, 9 pages, ISSN: 1803-9782, n. 3, 2012
- J. Simová, O. Čepelka, Z. Palán, Další vzdělávání v Libereckém kraji. Analýza a evaluace poptávky, nabídky a dalšího vývoje, Praha, AIVD ČR, 1, ISBN: 978-80-904531-4-2, 2012
- L. Půlpánová, J. Simová, Faktory spokojenosti zákazníků v cestovním ruchu, E+M Ekonomie a management, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 1, p. 160-170, 11 pages, ISSN: 1212-3609, n. 4, 2012
- J. Simová, Tourists´Attitudes Towards Travel Agencies, Proceedings of the 10th International Conference Liberec Economic Forum 2011, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 1, ISBN: 978-80-7372-755-0, p. 411-418, 8 pages, 2011
- J. Simová, A. Zemanová, Who is the Customer of a Travel agency: a Tourist Segment Profile, Proceedings of the 10th International Conference Liberec Economic Forum 2011, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 1, ISBN: 978-80-7372-755-0, p. 590;598, 2011
- J. Simová, Globalizace a její vliv na spokojenost zákazníků, Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky ´10, Žilina, Žilinská univerzita v Žiline, 1, p. 482;486, ISSN: 1336-5878, 2010
- J. Simová, Internationalization in the Process of the Czech Retail Development, E+M Ekonomie a management, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 1, p. 78-91, 14 pages, ISSN: 1212-3609, n. 2, 2010
- J. Simová, Marketingový výzkum, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 2, ISBN: 9788073726621, 2010
- J. Simová, Retailing in a Transitional Central European Economy, Saarbrücken, Lambert Academic Publishing, 1, ISBN: 9783838343334, 2010
- J. Simová, Atributy hodnoty pro zákazníka v oblasti maloobchodního trhu, Diferencované řízení vztahů se zákazníky, Praha, Grada Publishing, 1, ISBN: 9788024731551, 2009
- J. Simová, Conceptual models of customer value: implication for clothing retailing, E+M Ekonomie a Management, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 1, p. 88;96, ISSN: 1212-3609, n. 1, 2009
- J. Simová, Diferenciace řízení vztahů se zákazníky na B2C trzích podle jejich hodnoty pro podnik, Diferencované řízení vztahů se zákazníky, Praha, Grada Publishing, 1, ISBN: 9788024731551, 2009
- J. Simová, Diferenciace řízení vztahů se zákazníky na B2C trzích podle jejich loajality, Diferencované řízení vztahů se zákazníky, Praha, Grada Publishing, 1, ISBN: 9788024731551, 2009
- J. Simová, L. Půlpánová, Důležitost faktorů pro výběr dovolené z hlediska atributů hodnoty pro zákazníka, Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky, Žilina, Žilinská univerzita v Žiline, 1, p. 453;458, ISSN: 1336-5878, n. 1, 2009
- J. Simová, Faktory vypovídající o chování klientů cestovního ruchu, Marketing a Komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 1, p. 14;16, ISSN: 1211-5622, n. 3, 2009
- J. Simová, J. Srpová, L. Půlpánová, A. Zemanová, Lidské zdroje v cestovním ruchu, MANEKO, Bratislava, Ústav manažmentu Slovenskej technickej univerzity v Bratislave, 1, p. 1;10, ISSN: 1337-9488, n. 2, 2009
- J. Simová, Model vývoje maloobchodu s oděvním zbožím z hlediska teorie a praxe, Zlín, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 1, ISBN: 9788073188931, 2009
- J. Simová, Perceived customer vlaue and its attributes in tourism, Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky, Žilina, Žilinská univerzita v Žiline, 1, p. 445;452, ISSN: 1336-5878, n. 1, 2009
- J. Simová, Podnikanie - Inovácie - Spoločnosť No 2, Podnikanie - Inovácie - Spoločnosť No 2, Prešov, Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove, 1, ISBN: 9788089372164, p. 59;68, 2009
- J. Simová, Podstata hodnoty pro zákazníka, Diferencované řízení vztahů se zákazníky, Praha, Grada Publishing, 1, ISBN: 9788024731551, 2009
- J. Simová, Současná praxe stanovení celoživotní hodnoty zákazníka pro podnik v podnicích v ČR operujících na B2C trzích, Diferencované řízení vztahů se zákazníky, Praha, Grada Publishing, 1, ISBN: 9788024731551, 2009