kontakt.tul.cz

Ing. Iveta Honzáková

Ing. Iveta Honzáková QR VCARD
LinePositionDepartmentOffice number
+420 48535 2391EmployeeStudents Affairs Office of the Faculty of Economics

Publications

  1. O. Ungerman, I. Honzáková, Cultural Tourism and Its Impact on the Economy, Applied Social Science, Newark, Informacion Engineering Research Institute, 1, ISBN: 978-1-61275-066-8, p. 105-113, 9 pages, ISSN: 2160-1070, 2014
  2. O. Ungerman, I. Honzáková, Economic Impact of Marketing Event Hosting on Gross Value Added, Proceedings of the 2nd International Conference on Management, Leadership and Governance ICMLG 2014, Wellesley, Massachusetts, USA, Academic Conferences and Publishing International Limited, 1, ISBN: 978-1-909507-98-2, p. 360;369, ISSN: 2049-6818, 2014
  3. O. Ungerman, I. Honzáková, Identification of Opportunities to Improve Cooperation between Companies in Nisa Euroregion, Opportunities and Threats to Current Business Management in Cross-border Comparison 2014, Chemnitz, Verlag der GUC, 1, ISBN: 978-3-86367-029-0, p. 63-74, 12 pages, 2014
  4. O. Ungerman, I. Honzáková, The Effect of the Direct Economic Impact on Employees´ Compensation Which Arise in Organising of the Event, SGEM International Multidisciplinary Scientific Conferences on SOCIAL SCIENCES and ARTS, Sofia, SGEM, 1, ISBN: 978-619-7105-27-8, p. 589-596, 8 pages, ISSN: 2367-5659, 2014
  5. I. Honzáková, S. Myslivcová, O. Ungerman, Market Analysis for Language Services in the Czech Republic, Proceedings of the 11th International Conference Liberec Economic Forum 2013, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 1, ISBN: 978-80-7372-953-0, p. 212;221, 2013
  6. J. Dědková, I. Honzáková, Sakrální stavby jako zdroj konkurenceschopnosti cestovního ruchu Libereckého kraje - oblast Semilsko a Českolipsko, DISPUTATIONES SCIENTIFICAE, Ružomberok, Katolícka univerzita v Ružomberoku, 1, p. 32;43, ISSN: 1335-9185, n. 4, 2013
  7. I. Honzáková, J. Marková, S. Myslivcová, O. Ungerman, Využitelnost uchovaných dat v CRM systému na průmyslových trzích v Libereckém kraji, Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky ´13, Žilina, Žilinská univerzita v Žiline, 1, p. 405;412, ISSN: 1336-5878, 2013
  8. J. Dědková, I. Honzáková, Cestovní ruch seniorů v ČR, Turystyka spoleczna, Stan i perspektywy rozwoju w Polsce i Republice Czeskiej, Jelenia Góra, Karkonoski Dom Numizmatyczny, 1, ISBN: 978-83-935434-0-3, p. 169;177, 2012
  9. J. Dědková, I. Honzáková, Partial Findings from a Research Project Studying Tourism of Senior Citizens, ACC Journal, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 1, p. 64-71, 8 pages, ISSN: 1803-9782, n. 3, 2012
  10. I. Honzáková, S. Myslivcová, O. Ungerman, Trendy marketingové komunikace uskutečňované prostřednictvím facebooku, Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky, Žilina, Žilinská univerzita v Žiline, 1, p. 263;271, ISSN: 1336-5878, 2012
  11. I. Honzáková, J. Dědková, Základy marketingu pro kombinované studium, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 3, ISBN: 978-80-7372-897-7, 2012
  12. S. Myslivcová, I. Honzáková, J. Dědková, Consumer behavior in the Czech - German part of the Euroregion Neisse-Nisa-Nysa, ACC Journal, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 1, p. 37;45, ISSN: 1803-9782, n. 3, 2011
  13. J. Dědková, S. Myslivcová, I. Honzáková, CRM in Theory and in Praktice, New trends of business management in theory and practice in crossborder comparison, Chemnitz, Verlag der Gesellschaft für Unternehmensrechnung und Controlling m.b.H, 1, ISBN: 978-3-86367-007-8, p. 27;35, 2011
  14. I. Honzáková, S. Myslivcová, J. Dědková, Nákupní chování zákazníků mobilních telefonátů, Obchod a finance, Praha, Česká zemědělská univerzita v Praze, 1, ISBN: 978-80-213-2235-6, p. 22;30, 2011
  15. J. Dědková, I. Honzáková, Analýza chování zákazníků v česko-německé části Euroregionu Neisse-Nisa-Nysa, Acta Universitatis Bohemiae Meridionales, České Budějovice, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 1, p. 13;20, ISSN: 1212-3285, n. 4, 2010
  16. J. Dědková, I. Honzáková, S. Myslivcová, P. Branda, K. Kahl, Analýza nákupního chování v česko-německé části Euroregionu Neisse-Nisa-Nysa, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 1, ISBN: 9788073725938, 2010
  17. S. Myslivcová, I. Honzáková, Sustainable Tourist Industry as a Long-Term Prosperity in the Development of a Territory, Liberec Economic Forum, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 1, ISBN: 9788073725235, p. 126;134, 2009
  18. S. Myslivcová, I. Honzáková, Terciální trh v kontextu globalizace, Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky, Žilina, Žilinská univerzita v Žiline, 1, p. 336;340, ISSN: 1336-5878, 2009
  19. J. Dědková, I. Honzáková, Základy marketingu, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 4, ISBN: 9788073725143, 2009